Hop til indhold

Steriliseret kat, hvilket foder?


trille

Recommended Posts

Hej jeg har en steriliseret kat(siameser/huskat blanding) på 7 måneder, hun er meget lille af sig (2.3kg vejede hun inden hun blev steriliseret for 3 uger siden).:rolleyes:

 

Jeg er i tvivl om jeg skal give hende steriliseret foder eller om jeg skal forsætte med at give hende killinge foder?

 

Og om steriliseret katte SKAL have foder til steriliseret katte? :confused::confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Siden hun er under 12 mdr, vil jeg mene- hun skal have killingefoder, derefter kan du aftrappe til andet voksenfoder. Din kat er en hunkat, det er hankastrater, der skal have foder med lavt magnesiumindhold.

 

Foder er religion. Mine får Super Premium Indoor, selvom de render ud og æder mus og fugle. Min dyrlæge ER holdt op med at forsøge at sælge mig kattemad (af den dyrere slags), for mine er fitte og har smukke blanke pelse.

 

Og det siger dr dyr: hvergang- de er jo pæne i pelsen! Så holdt de op med at prøve at sælge deres foder.

 

Ikke et ondt ord om det, det ville bare være dyrt og meget besværligt for mig- at hente det. Min foderbiks leverer.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej jeg har en steriliseret kat(siameser/huskat blanding) på 7 måneder, hun er meget lille af sig (2.3kg vejede hun inden hun blev steriliseret for 3 uger siden).:rolleyes:

 

Jeg er i tvivl om jeg skal give hende steriliseret foder eller om jeg skal forsætte med at give hende killinge foder?

 

Og om steriliseret katte SKAL have foder til steriliseret katte? :confused::confused:

 

jeg har selv en hun-killing på syv måneder. Jeg giver hende killingefoder indtil hun er et år (eller posen er spist) og regner så med at give stereliseret efterfølgende.

 

Jeg mener at man kan få killingefoder til stereliserede men kender ikke noget til det. Jeg havde nok selv kunnet finde på at købe det, hvis jeg havde vist det fandtes tidligere men nu får hun det andet færdig først

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...