Hop til indhold

Hvis man skal af med sin kat?


Kusse Fandsen

Recommended Posts

Hej nogen herinde der kender steder hvor man kan komme af med sin kat ?!?! ..Altså lidt ligesom kattensværn bare ikke til vild katte, men tamme katte ?? ..

 

 

Ved man kan slå op på dba osv. men ønsker det er nogle proffesionelle hun kommer til, og som så finder det 100% bedste sted til hende. Da jeg ikke selv ville kunne gøre dette! ..

 

Håber der er nogen der kan komme med nogle gode råd.

 

Årsagen er vi har fået hvalp og de kan ikke sammen! ja det er en skam det er katten der skal væk, men sådan er det i denne situation ! .

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er sådan noget som vildkat.dk -der navnet til trods formidler tamme (vaccinerede og neutraliserede) katte.

 

Du kan jo også sætte den på herinde, og på fx heste-nettet.dk's Markedsplads . Der er også guloggratis.dk

 

Da jeg overtog min siamhuskat var det lidt tilfældigt, jeg så den i en debattråd. Vi blev kattens 3. hjem, men hun gik lige ind i min flok, som om hun altid havde hørt til...

 

Held & lykke med at få omplaceret katten! (Y) (Y) (Y)

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej nogen herinde der kender steder hvor man kan komme af med sin kat ?!?! ..Altså lidt ligesom kattensværn bare ikke til vild katte, men tamme katte ?? ..

 

 

Ved man kan slå op på dba osv. men ønsker det er nogle proffesionelle hun kommer til, og som så finder det 100% bedste sted til hende. Da jeg ikke selv ville kunne gøre dette! ..

 

Håber der er nogen der kan komme med nogle gode råd.

 

Årsagen er vi har fået hvalp og de kan ikke sammen! ja det er en skam det er katten der skal væk, men sådan er det i denne situation ! .

 

Hvad er det der gør, at du ikke tror, at de kan sammen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Min kat kom ud i nyt hjem, ejeren kunne ikke have den, så den kom retur til avler- og så til mig. Det er 3 hjem, men jeg tror nok, hun havde det godt hos mig.

 

Jeg er heller ikke tilhænger af, at dyr skal blafre mellem mange hjem, men det er ikke forbudt. En del dyr vil trives i andre hjem, og hvis det var forbudt ellers, kan man slet ikke avle dyr.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...