Hop til indhold

En lille sibirisk killing, hvad er jeres erfaringer? :)


AngelPlys

Recommended Posts

Hej Allesammen. :)

 

Jeg skal om 3 uger hente min lille sibiriske killing i Randers og jeg glæder mig meget. :)

 

Men for at bruge ventetiden på noget istedet for at lade spændingen gøre mig rastløs, så vil jeg gerne høre alle jer som har en sibirisk kat og andre, hvad jeres meninger og erfaringer er med en sibirisk kat. :D

 

Jeg har førhen kun haft gårdkatte, så jeg er spændt på at have en rigtig racekat, men regner ikke med der er den store forskel. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kender jeg ikke til den Sibiriske skovkat.. men har da racekatte, skulle jeg da mene :)

 

Jeg er som sådan ikke nogen forskel, selvfølgelig er du mere sikker på kattens temperament, og den vil helt sikkert kunne trives som indekat.

 

Husk nu (for husfredens skyld) at have et gulv til loft kradsetræ, så h*n kan komme højt op :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe jeg har skam tænkt mig at få mig gulv til loft kradsetræ, men har ikke helt råd lige nu, så regner med at købe de der bygge selv kradsetræer, så jeg med tiden kan sætte mere og mere på og så det en dag når loftet. :) Regner selvfølgelig med at der max går et år inden det sker. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...