Hop til indhold

kan hun vare gravid eller er det andet?


kambrosius

Recommended Posts

min kats mave er stor men dens brystvorter viser ikke tegn paa at skal til at producere malk og jeg kan heller ikke marke noget under huden? er hun gravid eller er det noget andet.:confused: jeg lagde bare marke til det. det skal lige siges at den prutter meget og det lugter slemt. og hun har en voldsom appetit da det er en jeg har reddet for ikke at skulle blive aflivet. og har nok ikke faaet meget mad i tidens lob. men burde man ikke kunne marke killingerne inde i hendes mave? jeg synes jeg kan marke noget, men ved ikke hvad, og hun er ikke ret stor, saa det er begranset hvor mange killinger der kan vare i hende..:confused: beklager alle a'erne da det er et udenlands tastatur.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis orm kommer ud når katten kaster op er det spoleorm, hvis de kommer ud af rumpen er det bændelorm.

De behøver ikke tage tabe sig når de har orm, men spiser generelt mere da ormene spiser det meste katten spiser.

 

mht. kattens mave, så er det umiddelbart også når de er 3-4uger henne maven begynder at vokse. Men igen, brystvorterne skal være større og lyserøde.

Kan du tage et billede af hendes brystvorter og sætte ind? Og gerne af maven også?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...