aliceogManse Skrevet Maj 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 14, 2012 jeg har taget en hunkat til mig for omkring 14 dage siden, nu har hun fået 5 killinger, da jeg ikke rigtig kender hende ved jeg ikke hvad hun er vant til af mad, men har prøvet både en kattemad der er lidt som en leverpostej og en dåsemad der er kødboller i en saft, men hun virker ikke særlig interseret i det, slikker lidt på det og går så, hun vil meget gerne have mine pølser, og andet fra køleskabet, da jeg blandet hendes dåsemad op med lidt leverpostej, spiste hun mere på en gang end jeg har set før, hvad gør jeg?? hun er meget tynd og jeg er bange for om hun kan forsætte med at give nok mælk Alice Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 du giver hende da tørkost? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
aliceogManse Besvaret Maj 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 ja hun har fri adgang til tørfoder, syntes bare ikke hun spiser ret meget, og hun er meget tynd, så vil bare være sikker på hun får hvad hun skal bruge, det er første gang jeg har en kat med killinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2012 Du skal stille maden tæt på hende. Prøv evt. at lave en gang torskerogn med fløde til hende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Maj 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2012 Du blander da bare hendes mad op med det fra kølkeskabet, som du selv er inde på. Og prøv også at give hende lidt tun fra dåse, og noget torskerogn som Henriette er inde på. Der er nok af muligheder. Jeg fodrer kun min kat med råt kød. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts