Hop til indhold

Min kat bider mig i hagen


Mikkel1

Recommended Posts

Hej alle! :)

 

Når jeg ligger i sengen og ser fjernsyn kommer min hankat gerne og ville nusses, så han ligger sig ved siden af og spinder og fryder sig, men efter lidt tid kravler han op og bider mig i hagen, jeg synes at det er træls da det gør en smule ondt.

 

Nogle der har en forklaring til hvorfor han gør dette? - og om man kan vende ham af med det?

 

 

 

Venlig Hilsen

Mikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

Som indehaver af "tidsel og tornekattene"- de skrækkelige tortier, og før dem Tricolora (også tortie), kan jeg oplyse op, at den slags både bider, bokser i dig med kløer og spinder hele tiden i medens!

 

Min gamle napper i hagen, nu ikke så meget mere, da han desværre har FORL (en tandsygdom).

 

Men tortier er katte x 2- og da mine har lidt siam i sig- er de katte x 3. Brødrene er næsten værre! Da de er hankatte terroriserer de bare dem, de kan. Og hinanden. Det er sommetider, lidt som at bo i en demilitariseret zone.

Bisse elsker nu at vaske hår. Hun tager ens hår igennem munden og tænder- så det er godt savlet ind. ;-D

 

Plå elsker at blive aet, og at flå din arm.

 

Mine har aldrig lært det der med: "Man bider ikke den hånd, der fodrer éen"- næh du kan få en spindetur og et naps!

 

Mvh

Pinny- det er jo katte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...