Hop til indhold

Catch me legetøj


Anim

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har en indendørs kat, jeg vil aktivere, da den ikke må blive for tyk.

Jeg har drillepinde og almindelig kattelegetøj, men indimellem kunne det være rart at have noget andet, nogrt sjovere som han kunne lege med.

Jeg har fået anbefalet et legetøj der kaldes "Catch me". Det er et batteridrevet legetøj, der skulle være sjovt for katten.

Ellers så havde jeg forestillet mig noget aktivitetslegetøj, hvor katten skal kæmpe lidt for fodret.

 

Er der nogen af jere kloge hoveder, der kender dette "catch me" legetøj og evt. Ved hvor man kan købe en sådan, eller noget andet sjovt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Bestilte igår Catch me og noget der hedder crazy bag fra Netto-pet og fik det her i formiddags... Det er en kæmpe succés allerede. Specielt crazy bag er noget hun(katten) går total amok på... Virkelig sjovt at se.

 

Blev i øvrigt lidt overrasket, da de havde sendt en ekstra gave med i pakken. Dejlig overraskelse!

 

Er det nogle andre der også har prøvet dette fra Netto-pet, eller var jeg bare heldig? Det er nemlig første gang jeg bestiller der fra... Men ikke sidste:o

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hvis din kat ikke blot skal have mader "serveret", men arbejde lidt for den så kan jeg varmt anbefale FunBoard til den. vi har det selv til vores katte da de ikke må komme ud andet end i løbegård. Hvis du køber varer fra netto-pet, har jeg set de har gratis snack hvis du køber loppemiddel i denne uge. :cool:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...