Hop til indhold

Goddav i stuen


Pinny

Recommended Posts

Jeg er ny her- men huserer på en del ikke-katterelaterede fora.

 

Og tja, hvad skal jeg skrive mere: Vi har 10 katte, alle neutrede ude- og indekatte. Deres navne er ikke så opfindsomme, da selv katte hoarderer løber tør engang for smarte navne.:eek:

Jeg interesserer mig for meget forskelligt, fra adfærd, kvantemekanik over kreative ting- og meget andet.

Desuden er jeg støttemedlem i "The Campaign for Real Cats"... Hvis du ikke ved, hvad det er- er du gået glip af en meget sjov bog.:cool: "The Unadulterated Cat" af Terry Pratchett illustreret af Gray Joliffe. Den er desværre ikke oversat til dansk, men den forklarer mange uløste mysterier om katte. Den er i øvrigt ikke svær at læse.

 

Jeg har haft katte i sammenlagt vel 22 år. Fhv hunde-person.

 

Mine katte er huskatte med siam- og tilfældige langhårsgener, de tre med sikker siam- sådan da- fylder to år om ikke længe, deres ældre hel eller halvsøskende 2 styks fylder 3. Af andre, de er næsten jævnaldrene, men med huskattemor, fylder 1 3 år og 3 fylder 2 år. Så er der to tilbage: Michel, der fylder 4, hun er huskat- og gamlen der fylder 14. Også har jeg 11!?

 

Gamlen

Michel

Blå

Bisse

Klæbe

Pind

Pølse

Plå

Mini

Anton og

Lille Sorte

 

Lille Sorte og Plå kom hjem efter at have væk i hhv. 4 og 6 mdr. De forsvandt kort efter de var "ordnet", så det er det, der snyder.

 

Mvh

Pinny- nu denil cement

Link til kommentar
Del på andre sites

Takker for velkomsten!

Nu har vi haft mange flere, men der er åbenbart en endemisk sygdom i området, så vi mistede mange, derfor fik jeg så også sat prop i holdet. Omsider. Det er ikke nemt, når man er glad ved katte, derfor var det også enormt trist og stressende med sygdom og katte, der pludselig bare var væk.

 

Skrigeri? Nej da, mine får foder ad libitum, et foder de er glade for og trives på. Det eneste tidspunkt, de interesserer sig for min mad- er når, vi spiser frikadeller, tun rejer- og ost! Så får de lidt i skålene, når vi har spist. De tigger ikke- ret meget. :rolleyes:

 

Nu de blev ordnet- tja så har 4 af dem FORL. :mad: Jeg troede ellers lige, at det var min tur til at få ordnet tænder...

Men det er pæne harmoniske katte- og vi er meget glade for dem. Undtagen, når de piner små dyr under sofaen.

Men de skulle lige lære det. Altså at dræbe byttet. Vi har også katte fordi, vi bor i et lille gammelt hus på landet, op til dyrkede marker, og museinvasioner er skabt af nedern.

 

Mvh

Pinny

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...