Gina2705 Skrevet Marts 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2012 Hej alle - jeg ved ikke om det er muligt her, men har set det andre steder med stor succes - en 'Lounge', dvs en tråd, som er åben hele tiden og kontinuérlig, hvor man drysser ind og spø'r "Go'morgen/Go'aften, er her nogen?" - og så taler man bare om dit og dat, dvs frit emne. Det er rigtig hyggeligt, om man så er to eller 20 personer i rummet, og man skal som sagt ikke oprette en ny tråd hver gang man vil sige noget - man si'r det bare - "Vi ses i morgen/på lørdag" eller lign...... Er der overhovedet opbakning eller efterspørgsel på noget sådant? Personligt ville jeg da tit gå ind og sige "Godaften i Loungen til alle" og på den måde lærer man jo også hinanden lidt bedre at kende, hvis man har lyst.... Bare en tanke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Det synes jeg så ikke er nødvendigt, hvis man vil det, kan man efter min mening gå ind og chatte et andet sted... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Det synes jeg så ikke er nødvendigt, hvis man vil det, kan man efter min mening gå ind og chatte et andet sted... Helt enig med Henriette. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts