Hop til indhold

Kat går på den nyes katte bakke


TACK

Recommended Posts

Hej

Vi har fået en ny dejlig killing. Den gl. "på 8md" hunkat tager fint imod ham og de blev venner efter kun 2 dage.

Den gamle kat "Sally" har aldrig været en rigtig ude kat selv om vi har lem i døren, hun hygger sig vist bedst inde ;)

Hun har ikke brugt katte bakke i ca 6md ingen problemer der.

Nu går hun på den lilles bakke konstant! hun har fået at vide blødt og hårdt at hun ikke må.

Det virkede med at gå på køkkenbordet m.m.

 

Fordi hun er doven tror jeg ikke kun det er nysgærighed ;)

Vi har haft den nye " Samson" i 3 uger.

 

Skal jeg bare blive ved med at smide hende ud når hun bruger bakken?

 

Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej du skal ej. Katten skal da have lov til at bruge bakken, hvis det er det den vil. Når det er frostvejr kan mange katte ikke finde noget grus/sand som de kan dække deres efterladenskaber til med.

 

Og selvfølgelig skal du ikke gøre forskel på dine to katte. Du risikerer, hvis du bliver ved med at skælde hende ud, at hun bare begynder at gøre det alle mulige andre steder i hjemmet, og så er det da langt det bedste, at hun bruger en bakke. Katte kan sagtens deles om en bakke.

Link til kommentar
Del på andre sites

ok... Da Sally var den lille havde vi Stark. Han gik aldrig i Sallys kattebakke. Gider bare ikke have en voksen kat der har sin lem og er vant til at bruge den til at gå i katte bakke.

Men jeg hører hvad i siger ;) Når den nu er en "ikke" ude kat så jeg det mere som den er doven og ikke vil ud, den vil helst være inde også i sommers, den bestemmer selv pga. lemmen i døren.

;)

Ser om jeg orker to katte i på bakken.

Takker... ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...