Hop til indhold

Hej :o)


Recommended Posts

Er ny herinde, så ville lige starte med at præsentere mig selv og kattene (o:

 

Jeg hedder Sia-sofie er 17 år, og bor nede i sønderjylland sammen med min mor og mine to lillebrødre. Af dyr har vi 2 hunde, 4 katte, 4 kaniner og så 5 chinchillaer som jeg avler på.

 

Vores 4 dejlige missere er jo selvfølgelig grunden til jeg har oprettet mig herinde, så vil da lige vise hvem de er ;-)

 

Først har vi Paul, ham har vi haft siden han var helt lille nyfødt baby, da vi havde hans mor på det tidspunkt. Han var en meget svag killing og langt bagefter sine søskende, så vi har opflakset ham. Og uden opflaskningen tror jeg ikke han havde været her idag, og så for vores lille hårløse hund Angel som været en rigtig god plejemor for ham. Som killing var han langt bagud med alt, og var kun halvt størrelse af sine søskende da de var 12 uger, så vi valgte at beholde ham grundet hans tilfælde. På et tidspunkt troede vi faktisk han var dværg, men idag er han en stor dreng, på størrelse med vores hårløse hund på 3 kg, og virker nogenlunde normal, som en kat nu er, hehe ;-)

 

Her er han som killing ved siden af en af hans søster Treenie, bare for at vise hvor lille han var;

05122010739.jpg

Sammen med plejemor Angel

03122010730.jpg

Og som han er nu;

20122011549.jpg

 

Og for ikke at gøre indlægget alt for langt, er her et gruppebillede af killingerne;

24122011578.jpg

 

Til venstre Timmy-Alfred og til højre Cleopatra (daglig tale Cleo), som vi tog imod fordi de ellers ville havne i en skov, hvor de så skulle klare sig selv. Egentligt ville vi ikke have flere dyr, men vi kunne ikke klare på vores samvitighed hvis de bare blev efterladt på den måde!

-I baggrunden er så Oskar, som vi egentligt skulle have som plejekilling, men da ejeren ikke kunne få ham tilbage før om nogle år, har vi fået ham. Han er faktisk nevø til Paul, og hans mor er hende som man ser på billedet sammen med Paul, da han var lille :-)

 

Håber ikke indlægget blev for alt for langt:o

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...