Hop til indhold

Maleri af din kat


busk

Recommended Posts

Hej Katteforum

 

Jeg er ved at etablere en virksomhed der forvandler fotos til

unikke håndmalede malerier.

Alle motiver kan males, da jeg arbejder med flere topprofessionelle

kunstnere der kan deres kram.

 

For at kunne sælge nogle billeder af katte i fremtiden er jeg nød til

at have et eller flere billeder at vise frem, så folk kan se hvor god kvaliteten

er. Og ikke mindst fordi de skal føle sig trykke når de handler ved mig.

 

Derfor tilbyder jeg en af jer at få malet et maleri af jeres kat.

Prisen er 500 kr. (en reduktion på mere end 50 % af hvad prisen vil

blive når virksomheden er etableret), og samtidig stiller jeg den garanti

at i ikke skal betale før i har maleriet i hånden. Hvis i ikke kan lide billedet

er i fri for at betale. I det tilfælde forbeholder jeg mig dog retten til at

beholde maleriet :)

 

Nogen interesserede?

 

Med venlig hilsen

Busk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har desværre ikke nogle billeder af katte at vise frem.

Det er jo netop derfor jeg skal have et malet nu :)

 

Jeg har dog et maleri af en bil, hvilket viser hvor meget det håndmalede

maleri ligner fotografiet.

Stilen er "foto-realistisk", så at sige :)

 

Herunder er et billede af fotografiet af bilen samt et billede af maleriet.

 

Foto:

foto af bil.jpg

 

Maleri:

 

maleri af bil.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

oh det som I lige synes. jeg er bestemt ikke sart. Men lige for at høre, hvor i landet kommer du/I fra. Selv er jeg fra Skive.... Jeg tænker nemlig på forsendelse af maleriet. Vil jeg nok ikke være så glad for, da jeg ikke stoler nok på GLS ;) Så derfor vil det være fint, hvis der kunne være mulighed for selv at hente til den tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

At du selv afhenter er bestemt en mulighed; du kan afhente maleriet i Holstebro.

Men hvad siger du til et maleri af størrelsen 30*40 cm?

- Hvornår sender du billedet til mig? :)

jeg sender så snart at jeg får taget et godt et som er tilsvarende den alder som killingen er idag. det bliver nok først om en uges tid, da jeg rejser på ferie på mandag og hele weekenden er optaget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Katteforum

 

Jeg er ved at etablere en virksomhed der forvandler fotos til

unikke håndmalede malerier.

Alle motiver kan males, da jeg arbejder med flere topprofessionelle

kunstnere der kan deres kram.

 

For at kunne sælge nogle billeder af katte i fremtiden er jeg nød til

at have et eller flere billeder at vise frem, så folk kan se hvor god kvaliteten

er. Og ikke mindst fordi de skal føle sig trykke når de handler ved mig.

 

Derfor tilbyder jeg en af jer at få malet et maleri af jeres kat.

Prisen er 500 kr. (en reduktion på mere end 50 % af hvad prisen vil

blive når virksomheden er etableret), og samtidig stiller jeg den garanti

at i ikke skal betale før i har maleriet i hånden. Hvis i ikke kan lide billedet

er i fri for at betale. I det tilfælde forbeholder jeg mig dog retten til at

beholde maleriet :)

 

Nogen interesserede?

 

Med venlig hilsen

Busk

 

Vil lige høre om det ER et maleri, eller det er den teknik hvor der trykkes på lærred så det ligner et rigtigt maleri ? For er det det, må jeg sige at det er alt for billigt med 500 kr, jeg ved nemlig at dette specielle lærred er hundedyrt pr. m. Jeg har nemlig selv engang fået lavet et lille billede med den teknik, som jeg skulle give i gave. Jeg skal oplyse at man overhovedet ikke kan se at det ikke er et rigtigt maleri, det er skide flot....undskyld det grimme ord......billedet var kun 20 x 20 cm, jeg gav 250 kr for det, og det var vennepris.

Hvis det er et rigtigt maleri, er det også for billigt, for hvem vil lave sådant et nøje billede til så lidt penge....ja jeg spørger bare.....;o)

 

 

Så dem der brokker sig over prisen, skulle skamme sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nylollik - Ja, det ER virkeligt et 100% håndmalet maleri. 500 kr. er ikke meget, og jeg indrømmer gerne at jeg taber penge på denne handel.

Men som sagt er jeg i opstartsfasen af virksomheden, så jeg synes det er vigtigt at komme godt i gang og få malet nogle malerier jeg kan vise frem.

Som jeg også skriver i det første indlæg, så vil den "normale" salgspris for et maleri af størrelsen 30*40 cm ligge omkring 1.000 kr.

 

Henriette - Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål. Grunden til at det er "så dyrt", er at det er et håndmalet maleri - ikke et billede. Og et sådant maleri

kan du altså ikke få billigere :)

 

mvh. Busk

Link til kommentar
Del på andre sites

Nylollik - Ja, det ER virkeligt et 100% håndmalet maleri. 500 kr. er ikke meget, og jeg indrømmer gerne at jeg taber penge på denne handel.

Men som sagt er jeg i opstartsfasen af virksomheden, så jeg synes det er vigtigt at komme godt i gang og få malet nogle malerier jeg kan vise frem.

Som jeg også skriver i det første indlæg, så vil den "normale" salgspris for et maleri af størrelsen 30*40 cm ligge omkring 1.000 kr.

 

Henriette - Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål. Grunden til at det er "så dyrt", er at det er et håndmalet maleri - ikke et billede. Og et sådant maleri

kan du altså ikke få billigere :)

 

mvh. Busk

 

Jamen jeg kan kun sige held og lykke med din virksomhed, jeg ved bare jeg godt kan få lavet et maleri af mine katte billigere, også håndmalet

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har lige fået taget billeder af min kat hos en fotograf. Eventuelt kan du bruge en af disse billeder når jeg har set og betalt for en af dem. En anden mulighed er også den, at du får et billede jeg allerede har med Mijv (mormis) hvor hendes killing ligger og dier.. jeg vil gerne have lov til at sende dig begge billeder, og så kan du selv afgøre, hvilken en du vil bruge til at male efter.

 

Men jeg kan desværre først gøre noget om over en uge, da jeg rejser til udlandet her på mandag. Det håber jeg du har forståelse for. Skriv en privat besked til mig, hvor jeg kan træffe dig på, så sender jeg dig en email med det første billede eventuelt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg vil bare sige tusind tak til "Busk" herinde og hans topprofessionelle kunstnere for at have malet et fremragende maleri af min kat Silke. Jeg har lige modtaget det færdige resultat af maleriet pr. mail og glæder mig enormt til at modtage maleriet engang ved lejlighed.

Jeg kan godt stå inde for at dette nye firma er meget seriøs og enorm dygtige til det de laver!

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...