Hop til indhold

Hej fra mislingernes mor :-)


Misling

Recommended Posts

Nu har jeg været i dette forum et stykke tid, så nu er det på tide jeg præsentere os:

Challenger - gråstribet han - 20 år i år og rigtig Bedstefar-mis - han er den sidste af et kuld på 3, der blev reddet fra en lejlighed i sin tid :).

Apollo - sort-hvid hun (navnet til trods - vi - også min daværende dyrlæge ;) troede hun var en han - hun er stor) - 15 år har hun på bagen og også den sidste af et kuld på 3, der blev afleveret i en vasketøjskurv på mit trappetrin - efter aftale med finderen :) - de var blevet sat ud på en kål-mark på Odsherred.

De sidste skud på stammen er Mislingerne - deraf mit kaldenavn :P

Spotnick og Sortemis - sorte med meget lidt hvidt på brystet - hanner - 15 mdr. nu - fundet i en papkasse ved Hyrdehøj-centeret i Roskilde ca. 3 uger gamle. Jeg har været så heldig at have en god bekendt, der havde en hun-mis med 4 killinger på - dengang - ca. 5 uger, og hun tog Mislingerne i pleje i 5 uger før jeg fik dem hjem - og nu er Bedstefar 'Challe' rigtig god ved dem.

Vi bor i et lille hus på en stor grund med adgang til have og skov og selvfølgelig med egen indgang og ild i brændeovnen ;)

Billeder er på vej.....

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...