Hop til indhold

Cykeltur med katten 2011


Koivalo

Recommended Posts

P9241092.jpg

Cykeltur med katten på en efterårsdag 2011

 

 

Bailey er en Abysinier og vil helst være alene. Råber og skriger efter alle andre katte i nabolaget. Derfor elsker den at komme på cykeltur med mig ned til den nærliggende mose hvor der er rigeligt med fugle og mus samt naturens dragende dufte, vinden der forfører for fortæller om årstiderne.

 

Her på dette foto ser den ned i sin cykeltaske om den skulle hoppe op igen, men beslutter sig til forsat naturvandring. Jeg sidder på bænken, det og godt at vide den har et voksen menneske at holde sig til hvis noget skulle gå galt. En gang mødt den en ræv, men ræven så den ikke.

 

Bailey kommer når jeg kalder på hende og så går den ved siden af mig som en hund normalt gør. Mennesker der ser dette undre sig over dette!

Link til kommentar
Del på andre sites

Bailey er egentligt et plejebarn, idet hun først levede hos en pige der fik 3 børn og disse børn alle under 5 år pillede formeget ved Bailey så den blev håndsky. Derfor overtog jeg den for 2 1/2 år siden men hun blev væk (stjålet) for et år siden og var væk 34 dage. Blev fundet på grund af sin øremærkning (tatovering) nettet. Hun blev smidt af på en golfbane 8 - 9 km fra sit hjem og var stærkt forkommen. Derfor holder hun sig yderligt sig tæt på os nu.

 

5. september bort kommet -Fundet 8-9 km fra sit hjem på en golfbane stærkt afkræftet den 9. oktober 2010

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...