Henriette Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 I dag er de små blevet hele 9 uger gamle. Billederne er fra mandag og til i dag, de har udforsket en del... Sargon i de stores træ Sylvester som gerne vil hilse på Bella, men hun end ikke enser ham et blik Bella nyder de forlod træet igen Seth Seth og Sylvester, på vej op og drille Katelin Seth på vej ned igen Sargon har fundet sig en kylle, som abselut skal spises i værelset med gulvtæppe Seth er gået i teltet Felix forsøger at se uskyldig ud Sargon og Sherry, prøv lige at se et dræberblik fra hende Seth posere for fotografen Sasja sammen med Alley Nå ja, og når man bliver trætte kan man da bare smide sig på hyggetæppet sammen med mor - beklager lysfaldet samt det beskidte gulv NÅÅÅÅ nu må det snart være I andres tur til at poste billeder herinde... Jeg kan jo ikke blive ved med at fylde det hele under kattegalleri Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Sherry, Sylvester og Sasja søger stadig nye hjem Er du interesseret så kontakt mig herinde eller på [email protected] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 De er simpelthen bare så kære. Vi har nok i vores drenge lige nu og hvis ofelia kommer hjem igen, så skal vi finde et nyt hjem til hende eller hun må aflives Det går ikke at der altid er en kat der går hjemmefra og bliver væk fordi der er så dårlig stemning imellem kattene. Anyways, vi har desværre nok at se til med vores børn. Men der skal helt sikkert nok være nogen der forelsker sig i de små basser og bedst af alt så er de MEGET vandt til andre katte og hund. Stort plus. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Du skal da bare blive ved med at bombe med billeder det er så hyggeligt at se, men vi skal desværre heller ikke have en til kat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Godt I ikke er trætte af mine billeder, for jeg tror aldrig jeg kommer til at stoppe Jeg elsker simpelthen at klikke med mit kamera på de dejlige motiver, og så er det rigtig sjovt at sortere billederne bagefter. ofte får man jo kun lige en hale med, eller man får snittet det ene øre osv.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gucci Besvaret September 22, 2011 Rapporter Share Besvaret September 22, 2011 Det er nogle dejlige billeder Man får jo helt lyst til en lille ny. Desværre må vi kun have en enkelt kat hvor jeg bor, ellers havde jeg nok også fyldt lejligheden op haha Bare kom med masser af billeder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Milles mor Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Hvor er de søde - især Sylvester )) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Hvor er de søde - især Sylvester )) Han vil helt sikkert gerne have dig som slave Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kobolt Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Sååååå, dejlige. Får helt lyst til en lille killing.... Men Sif er dronningen her og hun bestemmer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Jeg er lige blevet overfaldet i sofaen af seks killinger, indtil de hørte Jannik i køkkenet... men nu kommer de nok snart igen når de finder ud af de ikke får noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts