Hop til indhold

Voksen kat kontra killing


kawn

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny her på forummet og har lige et spørgsmår til jer da der er noget der plager mig.

For ca 20 måneder siden fik vi 2 af de skønneste hunkatte My og Mille, der var vores et og alt. Så skete det uheldige at Mille blev kørt over for en uge siden og vi var alle knust (også My). Så nu har vi skaffet den skønneste lille (14 uger gamle) hankilling som vi kalder Max. My er steriliseret og Max er kastreret. Så alt burde være i den skønneste orden MEN der er problemer da vi er nødt til at have Max i et stort bur (voliere) eller i vores havestue, da den "gamle" hunkat My ikke vil vide af ham men hvæser og viser tænder samt langer ud efter ham. Desuden bider hun os hvis vi glemmer at vaske hænder efter at vi har rørt ved ham, og hun vil ikke bruge sine bakker hvis han har været i en af dem, så fnyser hun og ryster på hovedet og går videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder som om, at hun er meget fornærmet over at i er kommet med en sådan lille ballademager. Tror i bare skal give hende tid. Og brug meget tid med at kæle og lege med hende, så hun ikke føler sig helt overset. Og så tag den lille ud af buret når i er hjemme, det kan være hun vil banke ham og sætte ham på plads, men katte har altså også en form for hakkeorden, det har mine 3 ihvertfald

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...