Henriette Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Sargon var så sød i søndags at ligge sig rigtig pænt og få taget et billede Sargon mener at min dyne er hans seng En nullerput er også godkendt - Sargon Jane med alle sammen pånær Sargon, som havde taget plads i nullerputten Seth har fået en ny hobby... Seth, Sasja og Silas putter på stolen...en af stolene, vi har placeret nogle forskellige steder i stuen, hvor de bruger mest tid... Så er der lige to billeder fra i dag, Sasja får en daggammel kylling. Jeg kunne næsten ikke få lov til at tage et billede af hende med den. Hun knurrede ekstremt meget og flyttede sig hele tiden, i frygt for at jeg eller andre vil komme og tage den fra hende. De er nu alle sammen 8 uger og 1 dag gammel Alle skal vaccineres for første gang på mandag, glæder mig meget til at se hvordan de tager deres første tur i bilen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 15, 2011 Rapporter Share Besvaret September 15, 2011 Som vanligt nogle rigtig dejlige billeder du smider op Henriette, og hvor er det dejligt at se, at de spiser noget råt kød. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2011 Som vanligt nogle rigtig dejlige billeder du smider op Henriette, og hvor er det dejligt at se, at de spiser noget råt kød. Jamen her i huset får de da ofte råt kød, jeg synes bare det er nemmest med tørkost, og en dåse vådkost, i disse dage med sådan en stor folk ryger der dog 3-4 dåser om dagen (400g i hver). De elsker specielt daggamle kyllinger, og så er det rigtig billig mad, især her ude på landet, hvor man nærmest får dem kastet i nakken (30øre pr. stk) Og tak, jeg elsker simpelthen at tage billeder, og venter også bare på jeg får taget mig sammen til at få fremkaldt de snart 5-600billeder jeg har taget igennem de sidste måneder... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 15, 2011 Rapporter Share Besvaret September 15, 2011 Får nogle af kattene selv lov til at jage dem og slå dem ihjel? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2011 Får nogle af kattene selv lov til at jage dem og slå dem ihjel? Jeg har to fritløbere, resten er og forbliver indekatte. Når vi en gang får købt hus (inden for 3 år) indhegner vi hele haven, så de alle kan få lov at fange hvad der nu måtte komme ind Nok mest fulge... Ellers er de ret gode til at fange frøer, som på en eller anden måde kommer ind i deres løbegård pt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret September 16, 2011 Rapporter Share Besvaret September 16, 2011 Man kan altså hurtigt få det som en 5 årig i en slikbutik af at se de billeder....jeg vil haaaaaaaaaaaaaaaaa..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts