Hop til indhold

Jeg spammer jer lige igen...


Henriette

Recommended Posts

Sargon var så sød i søndags at ligge sig rigtig pænt og få taget et billede hoho.gif

attachment.php?attachmentid=48795&d=1316106114

 

Sargon mener at min dyne er hans seng hoho.gif

attachment.php?attachmentid=48796&d=1316106114

 

En nullerput er også godkendt - Sargon

attachment.php?attachmentid=48802&d=1316106212

 

Jane med alle sammen pånær Sargon, som havde taget plads i nullerputten

attachment.php?attachmentid=48801&d=1316106212

 

Seth har fået en ny hobby...

attachment.php?attachmentid=48798&d=1316106153

attachment.php?attachmentid=48799&d=1316106186

attachment.php?attachmentid=48800&d=1316106186

 

Seth, Sasja og Silas putter på stolen...en af stolene, vi har placeret nogle forskellige steder i stuen, hvor de bruger mest tid...

attachment.php?attachmentid=48797&d=1316106153

 

Så er der lige to billeder fra i dag, Sasja får en daggammel kylling. Jeg kunne næsten ikke få lov til at tage et billede af hende med den. Hun knurrede ekstremt meget og flyttede sig hele tiden, i frygt for at jeg eller andre vil komme og tage den fra hende.

attachment.php?attachmentid=48803&d=1316106258

attachment.php?attachmentid=48804&d=1316106258

 

De er nu alle sammen 8 uger og 1 dag gammel juhu.gif

Alle skal vaccineres for første gang på mandag, glæder mig meget til at se hvordan de tager deres første tur i bilen 0001.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

Som vanligt nogle rigtig dejlige billeder du smider op Henriette, og hvor er det dejligt at se, at de spiser noget råt kød. :)

 

Jamen her i huset får de da ofte råt kød, jeg synes bare det er nemmest med tørkost, og en dåse vådkost, i disse dage med sådan en stor folk ryger der dog 3-4 dåser om dagen (400g i hver).

De elsker specielt daggamle kyllinger, og så er det rigtig billig mad, især her ude på landet, hvor man nærmest får dem kastet i nakken (30øre pr. stk)

Og tak, jeg elsker simpelthen at tage billeder, og venter også bare på jeg får taget mig sammen til at få fremkaldt de snart 5-600billeder jeg har taget igennem de sidste måneder...

Link til kommentar
Del på andre sites

Får nogle af kattene selv lov til at jage dem og slå dem ihjel?

 

Jeg har to fritløbere, resten er og forbliver indekatte. Når vi en gang får købt hus (inden for 3 år) indhegner vi hele haven, så de alle kan få lov at fange hvad der nu måtte komme ind :) Nok mest fulge... Ellers er de ret gode til at fange frøer, som på en eller anden måde kommer ind i deres løbegård pt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...