Hop til indhold

Killing - knude?


EaH

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er ny katteejer, og har to killinger på fire måneder.

Det er to hanner, som er brødre.

Her den anden dag opdagede jeg at de begge har en lille "knude"/klump på ryggen (ca. på størrelse med en mandel), som kan rykkes, og ikke virker til at gøre ondt. De har den altså begge to, den er dog lidt større på den ene kat.

Jeg synes det er utroligt underligt at de begge har én nærmest samme sted, ved ikke om det have noget at gøre med vaccination? :) De er blevet vaccineret for 2 uger siden, men synes da ikke jeg har hørt om sådan noget før?

 

Kan killinger få kræft? Bør jeg få dem undersøgt, eller er det normalt at de har en slags bule i noget tid efter? Er ret bekymret, men synes samtidigt også det er mærkeligt, at de begge to har én det præcis samme sted :(

 

Håber nogle kan hjælpe mig, da det generer mig ret meget. På forhånd tak! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

De er ikke blevet chippet, så det kan ikke være derfor :(

Jeg synes bare det er underligt at de sidder samme sted, og er ca lige store på begge killinger o_o Måske man lige skulle ringe til dyrlægen og høre så, for det kunne jo også være fedtknuder.. Det er bare underligt, at de har samme placering og størrelse på begge katte :S

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...