Hop til indhold

Ang lopper.


katte-mor

Recommended Posts

sagen er den at mine 3 katte har fået lopper og ik nok med det har lopperne givet mig kløe over hele kroppen,jeg plejer ikke at slå ud af lopper men det har jeg åbenbart gjordt denne gang.

 

Alle 3 katte har nu fået en loppekur frontline ups ser nu her at den ikke er så god via andre her ind fra men nu må vi se om den virker på mine katte.

Alle kurve puder osv som katten ligger på er vasket sofaen er sprøjtet osv men jeg bliver ved med at klø?

 

mine katte fik loppekuren i går så hvor langtid går der inden man gerne skulle se et resultat?

 

kan jeg gøre noget ved min kløen udover de piller jeg har fået hos lægen for det?

 

 

mvh katrine og misserne:cool:

Link til kommentar
Del på andre sites

Husk også dit sengetøj - kom godt ind i alle kroge og støvsug og vask, loppeæg kan ligge gemt i op til et år... så rengøring er meget vigtigt.

Om tre uger, vil jeg give alle katte en omgang Advantage - formentlig har du ingen held med frontline.. Min veninde som brugte frontline kæmpede i 9-10mdr med lopper, indtil jeg gav hendes katte en omgang Advantage, så forsvandt de.

 

Jeg er selv allergisk overfor lopper, og det er bare modbydeligt, så forstår dig udemærket.

Hvis jeg har mistanke om lopper, behandler jeg hele huset, du kan købe et godt middel på petdreams.dk - det er på sidste side under plejemidler til katte, har flere gange lagt link ind på div. tråde omk. lopper.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...