Hop til indhold

de skide lopper grr


christina1981

Recommended Posts

herhjemme har i fået lopper, og må erkende jeg i første omgang prøvede frontline sikke noget LORT og en masse grimme ord jeg ikke vil skrive her...

Nu har jeg så købt advantage som jeg håber virker, her er problemet... mine 2 katte slikker meget hinanden og er meget glade for hinanden, hvordan forhindrer jeg dem i at slikke på hinanden som der står på pakken jeg ikke må??? øhh Jeg kan jo ikke være der/vågen 24/7 ?? Hvad er jeres erfaringer?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er kun lige de første timer, og de vil formentlig heller ikke slikke hinanden i nakken når du har brugt midlet.

 

Husk at der skal gøres hovedrent også, det er mindst lige så vigtigt.

 

Og så vil jeg anbefale dig at købe denne her flaske - den virker:

http://www.petdreams.dk/loppespray-eliminerer-lopper-i-kattens-miljo.html

Link til kommentar
Del på andre sites

Hos mig virker Frontline fint. I hvert fald når man bruger det forebyggende som jeg gør :)

 

Pas på!

Alle skriver frontline er LORT!

Har nogle venner som prøvede frontline deres kat blev MEGA allergisk og til sidst aflives.

 

Tror på at Frontline hærger mere end det gavner ;-)

Også tror jeg bare at din kat ikke har været udsat for lopper, hvis det forbygger så godt

 

Men hvis det virker for dig, så tillykke ;-) så er du den 1. jeg har hørt, der har haft det positivt med frontline

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...