Samson1975 Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Hejsa alle! Ja, så kom der endnu en "kattetosse" herind.... Er sikker på at hvis jeg taler mere om mine misser eller sender flere "Nååårh, se lige hvad han gør HER..."-billeder ud på mms og pr. mail, så bliver jeg dumpet af både familie og venner!! :-) Jeg har to katte, og begge er fra et internat. Den ene er næsten 13 år og den anden er næsten 1 år. Se nederst, er de ikke søde sammen? :-) Jeg glæder mig til at blande mig i debatterne derude!! Hej fra Anja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 16, 2011 Rapporter Share Besvaret August 16, 2011 Hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret August 16, 2011 Rapporter Share Besvaret August 16, 2011 Hejsa Og velkommen til, det er nogle rigtig dejlige missere du har den sorte ligner en mini panter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret August 17, 2011 Rapporter Share Besvaret August 17, 2011 Jubii endnu en der er ved at drive sine omgivelser til vanvid med sit kattesludder. Har tit fået at vide at jeg skal holde mund og nu gider folk altså ikke høre på hvad den ene eller den anden af mine katte nu har lavet. Husk at vi æææææææææælsker billeder herinde synes faktisk her bliver postet alt alt for lidt og henriette gør ellers sit bedste Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Samson1975 Besvaret August 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 Jamen ved i hvad, ingen problem. Jeg har nok mellem 3000 og 4000 billeder af mine katte .... I ALLE situationer! :-) Så jeg får lige kigget på, at smide nogle billeder op her i weekenden. :-) Indtil der, får i lige et mere af mine skattebasser der hygger sig i sofaen. :-) Hej fra Anja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 18, 2011 Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 Jubii endnu en der er ved at drive sine omgivelser til vanvid med sit kattesludder. Har tit fået at vide at jeg skal holde mund og nu gider folk altså ikke høre på hvad den ene eller den anden af mine katte nu har lavet. Husk at vi æææææææææælsker billeder herinde synes faktisk her bliver postet alt alt for lidt og henriette gør ellers sit bedste Så så, så slem er jeg altså heller ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts