Hop til indhold

Nye i klassen


Samson1975

Recommended Posts

Hejsa alle!

 

Ja, så kom der endnu en "kattetosse" herind.... Er sikker på at hvis jeg taler mere om mine misser eller sender flere "Nååårh, se lige hvad han gør HER..."-billeder ud på mms og pr. mail, så bliver jeg dumpet af både familie og venner!! :-)

 

Jeg har to katte, og begge er fra et internat. Den ene er næsten 13 år og den anden er næsten 1 år.

Se nederst, er de ikke søde sammen? :-)

 

Jeg glæder mig til at blande mig i debatterne derude!!

 

Hej fra Anja

 

Skrivebordsbillede.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Jubii endnu en der er ved at drive sine omgivelser til vanvid med sit kattesludder. Har tit fået at vide at jeg skal holde mund og nu gider folk altså ikke høre på hvad den ene eller den anden af mine katte nu har lavet. Husk at vi æææææææææælsker billeder herinde ;) synes faktisk her bliver postet alt alt for lidt og henriette gør ellers sit bedste ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jubii endnu en der er ved at drive sine omgivelser til vanvid med sit kattesludder. Har tit fået at vide at jeg skal holde mund og nu gider folk altså ikke høre på hvad den ene eller den anden af mine katte nu har lavet. Husk at vi æææææææææælsker billeder herinde ;) synes faktisk her bliver postet alt alt for lidt og henriette gør ellers sit bedste ;)

 

Så så, så slem er jeg altså heller ikke :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...