Hop til indhold

"letvægter"-sele


Smørblomst

Recommended Posts

Hejsa!

 

Er der nogle der kender til en mindre og lettere sele end den klassiske fra dyrehandleren? Den vi har købt er bare så stiv og tung at Preben slet ikke kan finde ud af at have den på uden at gå skævt og vælte. Tænkte om der ikke findes en anden slags, som stadigvæk går rundt om både hals og mave?

Selen er primært til transportbrug og ikke til lufteture :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Seler er generelt lette.

 

Min kat han har det på samme måde, men fandt ud af det var fordi selen ikke passede, så brugte min kanin sele og det BEDRE. Min kat kan ikke med hans sele og sådan er det. Det er noget jeg skal arbejde på.

 

Og forstår ikke, hvis selen er til transport hvorfor ikke bare et transport bur?

 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er praktisk til fx længere ture så han kan komme ud og strække benene lidt, hvis vi fx kører til Sjælland :)

 

Jeg bor på nordsjælland, og jeg hentede min killing i Vejen i jylland, UDEN sele og det gik fint, så det skal nok gå hvis det er umuligt.

 

Men da jeg var indenfor gjorde min kat det samme :P

 

MEN da jeg prøvede at gå udenfor for at se om det hjalp, så glemte han helt selen. Så prøv at gå ud og prøv :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...