kaslejne Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Heej. Jeg hedder Katrine og er 19 år, jeg har i lang tid ønsket mig en kat, men har ikke haft mulighed for det, da jeg boede hjemme, men nu er jeg flyttet og overvejer meget på at anskaffe mig en kat i nærmeste fremtid. Jeg har i forvejen 2 ildere og 10 marsvin (marsvinene bor ved min mor på landet ) Glæder mig til at læse mere om katte generelt og se billeder af jeres lækre katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 6, 2011 Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Hej med dig Hold da op du har da mange dyr ;-) Hvis du skal have en kat skal den så være killing eller voksen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kaslejne Besvaret August 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2011 Skal måske købe en af min mors nabo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts