kaffeline Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Så er jeg blevet 1 hankat rigere, han er så skøn, med et sind så blidt er smask forelsket... han er købt uden stamtavle så i bund og grund er han jo ikke til at vide sig 100 % sikker på rent race mæssigt, men tænker da om ikke i kunne give jeres besyv med... ud over at han er en lille løve på 12 uger og hedder Sigurd, hvad er han mon så for en lille fætter :confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 nårh hvor ser han dejlig ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Hvor er han fin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kaffeline Besvaret August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2011 Hej igen, mange tak, ja han er rigtig fin min lille Sigurd.... men kunne rigtig godt tænke mig hvis der var nogle kyndige der kunne fortælle mig hvilken race han kan være... sælger sagde maine coon, men min søster mener han med 100 procent sikkerhed er en norskskovkat, i bund og grund underordnet, men nu er jeg da blevet nysgerrig ;0) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 umiddelbart er jeg med din søster mest på grund af ansigstformen men er ikke sikker :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Jeg ville også umiddelbart sige det er en norskskovkat, men det er også pga. af ansigtet :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Som jeg altid siger: En kat uden stamtavle er en huskat, og er en af de fineste racer der findes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts