Hop til indhold

Killinger med udspillet mave????????


Lillemor05

Recommended Posts

Vi har 5 små killinger på ca 6 uger, der alle ser gravide ud, nogen mere end andre. Hvad kan det være?? Har læst mig frem til orm eller diarré. De har haft lidt tynd afføring, men det er aftaget, har ikke kunne se noget der skulle kunne minde om en orm.. Hvad gør jeg??? Har en der skal besøge sin kommende killing idag, ville i ikke aflyse?? Hvad fortæller man hende??

Håber nogen kan hjælpe med et svar.

 

Ps. De er alle friske, spiser og leger osv.)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Lige for at stille et spørgsmål oven i spørgsmålet, er det så ikke blevet ændret så killingerne og katten SKAL med til dyrelægen, for at man kan få en ormekur? Jeg ville nemli give mine 10 killinger ormekur inden de skulle sælges, men dyrelægen sagde at jeg skulle komme med dem. Og det finder jeg lidt for krævende (og dyrt) når jeg ikke aner om nogen af dem overhoved har orm ? (:

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige for at stille et spørgsmål oven i spørgsmålet, er det så ikke blevet ændret så killingerne og katten SKAL med til dyrelægen, for at man kan få en ormekur? Jeg ville nemli give mine 10 killinger ormekur inden de skulle sælges, men dyrelægen sagde at jeg skulle komme med dem. Og det finder jeg lidt for krævende (og dyrt) når jeg ikke aner om nogen af dem overhoved har orm ? (:

 

Jo kattene skal tilses af en dyrlæge før udlevering af ormekur.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...