Henriette Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Jeg vil godt invitere til kattenus hjemme hos mig Lørdag d. 27. august uge 34 Lørdag d. 17. september uge 37 Det vil passe meget godt med kl 12 begge dage. Jeg tænkte at vi hver især kunne komme med lidt mad. Vi kan godt være rigtig mange, sådan 10-20-30 stykker hvis det er og der vil være rigeligt med katte og så lidt killinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 det ærgeligt du bor så langt væk ville ellers gerne Lyder rigtig hyggeligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 det ærgeligt du bor så langt væk ville ellers gerne Lyder rigtig hyggeligt Ja der er et lille stykke vej Men kommer til Tune næste weekend på udstilling, så der har du da mulighed for at møde tre af mine rødder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Juli 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 hvor i tune er det? Kan godt være jeg slæber min søn med ud og se på katte Tune er jo ikke så langt væk fra mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2011 hvor i tune er det? Kan godt være jeg slæber min søn med ud og se på katte Tune er jo ikke så langt væk fra mig Tune Hallerne Tunehøj 7, 4030 Tune Det vil han da elske, hvis han er vild med de to små du har hjemme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Summer René Holm Besvaret August 7, 2011 Rapporter Share Besvaret August 7, 2011 Hvad går det ud på? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2011 Hvad går det ud på? Hvilket? udstillingen eller kattenus? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2011 Der er stadig plads til flere Indtil videre bliver vi 10... der er også nok katte til alle, 12 hvis alle er inde, og så en stor hund som godt kan deles mellem flere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2011 Så er der afholdt kattenus lørdag d. 27/8 Der afholdes kattenus igen her d. 17. september. Der bor her 5 indekatte (teenagere) Og så er der en mormis med hendes 3 killinger, og 3 "hittere" - hun tager sig fint af alle sammen. Killingerne vil være 7-8 uger 17. september. Der er også 3 fritløbere, kan ikke love at vi kommer til at hilse på dem. Og så må jeg da endelig ikke glemme Probie - er du bange for store hunde, oplyser du det blot, og jeg skal gøre mit bedste for at han ikke kommer i nærheden af dig Kattenussen foregår i Karup J (7470) kl 12.00 Tilmeldning skal ske her i tråden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts