Tanja Thulstrup Jacobi Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Min hunkat har lige fået killinger og lige pt holder jeg dem adskilt fra de to andre da det er hankatte. Og man jo har hørt at hankatten kan finde på at dræbe dem. Men hvornår er det sikkert at føre dem sammen?? :confused: De 2 andre jeg har begge hankatte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Der sker altså ikke noget, som regel er hankattene bange for killingerne... Jeg har pt 5 hankatte, 3 andre hunkatte og en hunkat med killinger, ingen problemer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tanja Thulstrup Jacobi Besvaret Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Oki har bare hørt at hankatte dræber killinger der ikke er deres lige som løver for at få hunkatten i løb. Men 1000 tak for svaret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2011 Det har jeg også hørt, men har aldrig haft problemer, end ikke med fertile hankatte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts