Chilimus Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 I dag fik jeg så endelige den besked jeg har ventet på!!! Nemlig at min hunkat Sherry har accepteret hankattens tilnærmelser og lod sig parre - 2 gange indtil videre!!! Uhhh jeg håber sådan at vi får fine hvide killinger til september!!! Eller ihvertfald bare 1 hvid killing i mellem! Hilsner fra en jublede glad Missemor <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 hvor bliver det spændende, husk at holde os opdateret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chilimus Besvaret Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Ja tror da slet ikke jeg kan lade være!!! Jeg er så spændt at jeg ikke kan koncentrere om noget andet! NØØJ hvor jeg glæder mig! Jeg har ikke oplevet killinger i huset siden jeg var 10 år og boede på bondegård... Det bliver så spændende!!! Og hvor jeg dog glæder mig til at få hende hjem igen! Savner hende sådan! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts