Hop til indhold

Jane - kommende missemor


Henriette

Recommended Posts

Ej hvor er hun bare fin :D Men synes godt nok ikke det er tydeligt hun kun har to uger igen :eek:

Det bliver rigtig spændende med killinger :)

 

Hehe nej, hun ligger på maven :) hun er normalt meget spinkel af bygning, så når hun rejser sig ses det tydeligt :) Men forventer da her er killinger når I kommer hjem fra ferie :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha jeg har en rigtig dejlig stopklods af en kæreste :P uden ham havde jeg allerede en helt zoologiskhave :P

 

sådan en har jeg også, og alligevel har jeg 8 katte fast (her bo 10 lige nu) og så har vi også en hund :)

Lige nu venter jeg på at mit stamnavn bliver godkendt, så jeg kan blive opdrætter af racen Europe :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha jeg har foreløbig 4 nymfeparakitter :P og nu har han sagt stop, så må jeg jo finde noget nyt til min zoo ;)

 

Det lyder da rigtig spændende med opræt af Europe :)

 

Altså de kære mænd burde blive klogere :) Min sagde stop ved syv katte, men da den ene er hans manglede jeg jo en, så nummer otte kom :) Og han har ikke brokket sig endnu... Selvom han ikke er særlig glad for katte, vil han dog ikke undværre dem...

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså de kære mænd burde blive klogere :) Min sagde stop ved syv katte, men da den ene er hans manglede jeg jo en, så nummer otte kom :) Og han har ikke brokket sig endnu... Selvom han ikke er særlig glad for katte, vil han dog ikke undværre dem...

 

Haha jeg har så heller ikke selv lyst til flere fugle :) min lille flok har det rigtig godt og det skal der ikke laves om på... Jeg tror også min kæreste lille savne fuglene hvis de forsvandt ;) men han indrømmer det aldrig...

 

Hun er nu flot hende Jane, kan utrolig godt li' hendes farver :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha jeg har så heller ikke selv lyst til flere fugle :) min lille flok har det rigtig godt og det skal der ikke laves om på... Jeg tror også min kæreste lille savne fuglene hvis de forsvandt ;) men han indrømmer det aldrig...

 

Hun er nu flot hende Jane, kan utrolig godt li' hendes farver :D

 

Så er vi to :) Vi har mistanke om at det er en rød hankat der har været på hende, det er i hvert fald den eneste han vi har set i området hvor hun færdes, men det vil tiden vise :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er vi to :) Vi har mistanke om at det er en rød hankat der har været på hende, det er i hvert fald den eneste han vi har set i området hvor hun færdes, men det vil tiden vise :)

 

Det lyder da rigtig spændende med den måske røde far :) jeg glæder mig til at se mislinger :D

 

Me too ;) hehe

Tror jeg ville komme til at tage for mange dyr til mig der manglede et sted at bo

 

Det ville jeg også uden min kæreste (og før ham mine forældre) :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...