Henriette Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Her er lige et billede af den kommende missemor, Jane. Ca to uger til termin, er ikke helt sikker på parringsdato. Beklager at det ikke er så tydeligt på billedet, men hun vil bare ligge sådan.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Ej hvor er hun bare fin Men synes godt nok ikke det er tydeligt hun kun har to uger igen :eek: Det bliver rigtig spændende med killinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Ej hvor er hun bare fin Men synes godt nok ikke det er tydeligt hun kun har to uger igen :eek:Det bliver rigtig spændende med killinger Hehe nej, hun ligger på maven hun er normalt meget spinkel af bygning, så når hun rejser sig ses det tydeligt Men forventer da her er killinger når I kommer hjem fra ferie Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Ihh jeg glæder mig allerede selvom jeg ikke engang ved om jeg skal have en af dine killinger endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Ihh jeg glæder mig allerede selvom jeg ikke engang ved om jeg skal have en af dine killinger endnu jeg advare dig, jeg har endnu ikke haft nogen på besøg, som kiggede killing, som ikke har købt her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Haha jeg har en rigtig dejlig stopklods af en kæreste uden ham havde jeg allerede en helt zoologiskhave Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Haha jeg har en rigtig dejlig stopklods af en kæreste uden ham havde jeg allerede en helt zoologiskhave sådan en har jeg også, og alligevel har jeg 8 katte fast (her bo 10 lige nu) og så har vi også en hund Lige nu venter jeg på at mit stamnavn bliver godkendt, så jeg kan blive opdrætter af racen Europe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Haha jeg har foreløbig 4 nymfeparakitter og nu har han sagt stop, så må jeg jo finde noget nyt til min zoo Det lyder da rigtig spændende med opræt af Europe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Haha jeg har foreløbig 4 nymfeparakitter og nu har han sagt stop, så må jeg jo finde noget nyt til min zoo Det lyder da rigtig spændende med opræt af Europe Altså de kære mænd burde blive klogere Min sagde stop ved syv katte, men da den ene er hans manglede jeg jo en, så nummer otte kom Og han har ikke brokket sig endnu... Selvom han ikke er særlig glad for katte, vil han dog ikke undværre dem... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Går dog stadig og laver om på indretningen af gården... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Altså de kære mænd burde blive klogere Min sagde stop ved syv katte, men da den ene er hans manglede jeg jo en, så nummer otte kom Og han har ikke brokket sig endnu... Selvom han ikke er særlig glad for katte, vil han dog ikke undværre dem... Haha jeg har så heller ikke selv lyst til flere fugle min lille flok har det rigtig godt og det skal der ikke laves om på... Jeg tror også min kæreste lille savne fuglene hvis de forsvandt men han indrømmer det aldrig... Hun er nu flot hende Jane, kan utrolig godt li' hendes farver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Haha jeg har så heller ikke selv lyst til flere fugle min lille flok har det rigtig godt og det skal der ikke laves om på... Jeg tror også min kæreste lille savne fuglene hvis de forsvandt men han indrømmer det aldrig... Hun er nu flot hende Jane, kan utrolig godt li' hendes farver Så er vi to Vi har mistanke om at det er en rød hankat der har været på hende, det er i hvert fald den eneste han vi har set i området hvor hun færdes, men det vil tiden vise Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Vil se om jeg kan fange et bedre billede af hendes mave i løbet af dagen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Haha jeg har en rigtig dejlig stopklods af en kæreste uden ham havde jeg allerede en helt zoologiskhave Me too hehe Tror jeg ville komme til at tage for mange dyr til mig der manglede et sted at bo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Nå et godt billede er endnu ikke lykkedes mig... dumme kræ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Så er vi to Vi har mistanke om at det er en rød hankat der har været på hende, det er i hvert fald den eneste han vi har set i området hvor hun færdes, men det vil tiden vise Det lyder da rigtig spændende med den måske røde far jeg glæder mig til at se mislinger Me too heheTror jeg ville komme til at tage for mange dyr til mig der manglede et sted at bo Det ville jeg også uden min kæreste (og før ham mine forældre) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 To helt friske billeder af Jane Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Ja nu er det da straks mere tydeligt at hun venter killinger det er måske også en mindre flatterende vinkel for de fleste Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Justine Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 årh hvor er hun fin med en flot mave ! det bliver nogle super søde killinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Ja nu er det da straks mere tydeligt at hun venter killinger det er måske også en mindre flatterende vinkel for de fleste Haha ja jeg ligner også en strandet hval når jeg ligger og flader på sofaen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts