Hop til indhold

To killinger der spiser to forskellige slags foder...


Frk.sol

Recommended Posts

Jeg har en maine coon killing på 14 uger. Da jeg hentede ham fik han en pose med lidt Royal Canin med. Om to uger skal jeg hente endnu en lille maine coon killing. Hun spiser Hills. Ved ikke helt hvorfor men ville egentlig helst give dem Royal Canin men tænker det letteste må være at vænne ham til Hills så når hun kommer så kan de begge få det samme.

Hvad synes I jeg skal gøre ?

Hvilket foder er efter jeres mening bedst ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er vigtigt at du tilvænner dem LANGSOMT til nyt mad... Bland lidt af det nye op i det gamle. Næste dag lidt mere osv...

 

Ellers smadrer de deres små maver. Men Hills og RC er stort set det samme... Så det er lidt op til dig selv at vælge hvad du vil fortsætte med. Jeg tror oftest at RC er lidt billigere end Hills.

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt du skriver det "Kattefyren" glemmer altid at ikke alle killinger har samme maver som, når de forlader min rede :)

Herhjemme får de jo forskelligt foder hele tiden (tror jeg), forskelligt i hver skål, og så får de jo rester fra aftensmaden :)

Ingen sarte maver herhjemme

 

Ja jeg ved godt, at man kan gøre killinge-maver meget tollerante, ved at variere fra de er helt små :)

Men ja jeg ville bare ikke turde at risikerer noget, hvis det eneste man ved er at killingerne er vandt til ét mærke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...