Hop til indhold

dehydrering?


Chris90

Recommended Posts

jeg spammer jer lige herinde i dag :D har ikke andet at lave end at rende fra seng til sofa med vilde plukveer, så det er computertid i dag :D

 

nå men til emnet:

hvor meget skal der til for at en kat bliver dehydreret? hvor længe kan de være uden vand i denne varme?

det fordi min ene kat vil meget gerne være på vores terresse, hvor der er meget varmt og meget sol, hun kan godt komme i skygge, men vil helst ligge i solen og sove.. vi tjekker hende tit om hun vil ind, men det vil hun ikke. vi har prøvet at sætte vand ud til hende, men hun rør det ikke rigtigt...

engang imellem tvinger jeg hende ind i noget tid, men hun sætter sig bare ved døren og vil ud..

skader det at hun er ude i varmen så meget eller hvordan?

igår aftes synes jeg ikke hun havde drukket meget, så der gav jeg hende en portion tun i vand, hvor jeg hælder ekstra vand i, så jeg sikker på hun drikker det...

Link til kommentar
Del på andre sites

hun er inde om natten (da vi ikke har kattelem, og terressen ikke er så stor,og hun er bange for trapperne, så hun går ikke ned), og der herinde er der altid adgang til mad og vand... tror jeg gør tricket igen i aften med tunen og ekstra vand, så er jeg helt sikker på at hun får væske.... er der ikke noget med at man kan se på farven af deres tandkød/tunge om de mangler vand?

Link til kommentar
Del på andre sites

hun er inde om natten (da vi ikke har kattelem, og terressen ikke er så stor,og hun er bange for trapperne, så hun går ikke ned), og der herinde er der altid adgang til mad og vand... tror jeg gør tricket igen i aften med tunen og ekstra vand, så er jeg helt sikker på at hun får væske.... er der ikke noget med at man kan se på farven af deres tandkød/tunge om de mangler vand?

 

Jo det mener jeg, men kan ikke lige huske hvordan det er det er :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...