Hop til indhold

Min kat tisser ikke i bakken


Sofus

Recommended Posts

Jeg har et stort problem og ved snart ikke hvad jeg skal gøre.

Min kat er en alm. han huskat på 3 år. Han er kastreret og er en ude kat. Mit problem er at han er begyndt at tisse andre steder end i katte bakken. Ligesom hvis han står og strinte op af noget. Vi prøvede med en ny kattebakke men det var han ligeglad med. Vi har endda prøvet at købet noget andet katte grus som vores dyrlæge anbefalet, det virkede heller ikke.

 

Hver gang han har tisset et sted han ikke må vasker vi det af med og tilføjer noget der hedder gå væk kat for at han ikke skal tisse der igen. Vi har endda 2 katte bakker. Vi ved bare ikke hvad vi skal gøre nu. Han fejler ingen ting da vi troede det kunne være noget med nyresten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gå væk kat, virker kun op til syv timer, og så er det rigtig usundt for katten... Tør det i stedet op og bland noget hvid eddike med vand og vaske af, det fjerne lugten :) Eller Rodalon, i så fald skal i være meget obs'e på at få det vaske over med sæbevand bagefter.

 

Umiddelbart vil jeg mene han fejler noget, eller har gjort og har haft ubehag mens han har brugt bakken.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...