Hop til indhold

Valg af kat - har brug for lidt hjælp...


Frk.sol

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter en killing som kan blive en del af vores lille familie herhjemme (mig og mine børn).

Jeg har idag været ude og kigge på en maine coon. Synes det er en rigtig flot kat. Den jeg kom for at se på var en lille pige. Der var også en lille dreng som var så kær og jeg er nu kommet rigtig meget i tvivl. Jeg er ikke i tvivl om at vi skal have kat og at det skal være en maine coon. Men er i tvivl om det skal være en han eller en hun.

Han er en rigtig smuk kat, og hun er også rigtig flot og jeg faldt jo for hende i første omgang ved at se et billede af hende.

Havde egentlig besluttet mig for at jeg skulle have en hun men har så fået af vide at hankatte bliver mere kærlige og rolige efter de er blevet kastreret.

Hvilket køn ville I vælge til en lille børnefamilie som vores ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Huskatte er altså altid en vinder i min verden. Der er for mange af dem, de kan få helt gratis og mine ganske almindelige huskatte har været alt andet end almindelige. Tilgengæld må jeg sige at den main coon jeg havde engang, var dødkedelig og gad hverken kæle, glo på os andet end når den skulle have mad og så kæle med vores hund :S

Den kom så ud på en gård hvor den blev dronning over de andre katte der boede der. Hun havde det slet ikke godt som familie kat. Hun ville være kat, med katte.

 

Så jeg er STOR fortaler for huskatte. Looks ain´t all! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Huskatte er altså altid en vinder i min verden. Der er for mange af dem, de kan få helt gratis og mine ganske almindelige huskatte har været alt andet end almindelige. Tilgengæld må jeg sige at den main coon jeg havde engang, var dødkedelig og gad hverken kæle, glo på os andet end når den skulle have mad og så kæle med vores hund :S

Den kom så ud på en gård hvor den blev dronning over de andre katte der boede der. Hun havde det slet ikke godt som familie kat. Hun ville være kat, med katte.

 

Så jeg er STOR fortaler for huskatte. Looks ain´t all! ;)

 

Huskatte er dejlige :) Og deres sind er bare utroligt. Jeg elsker simpelthen mine kattes sind og deres temperament og ja, alt :)

Det er dog svære at vide hvilken personlighed der kommer ud af en huskat, hvis man ikke kender forældrene..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...