reffi Skrevet Maj 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2011 Hej alle katteelskere. Jeg er ved at skrive eksamensprojekt og jeg ville blive meget glad hvis i har tid og lyst til at hjælpe mig og min gruppe (med vores forhåbentligt 12-tal ). Det eneste i skal gøre er at svare på vores spørgeskema, som jeg lover ikke tager lang tid http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme.php?frm=1&pubFormId=acfca391971255b God dag til alle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Spændende, håber I får en masse skemaer udfyldt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
reffi Besvaret Maj 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Tusind tak Henriette, det håber vi også Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Så er den sendt. Det lyer faktisk spændende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Sendt. God hjemmeside Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
reffi Besvaret Maj 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Tusind tak for svarene alle sammen . Vi har de svar vi skal bruge nu. Jeg kan senere vise jeg hvad vi har brugt jeres besvarelser til (logo/hjemmeside) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Maj 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2011 Jeg har en ide til logo... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret Maj 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2011 Sådan! håber ikke det var for sent Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
reffi Besvaret Maj 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2011 Det lyder spændende, fortæl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Maj 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2011 En lille sort kat, der "holder" en saks (der bliver formet af K) og en kam ( der bliver formet af F) KF = Katte Frisøren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Maj 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2011 meget hurtigt tegnet. Her mit foreslag til LOGO. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts