Hop til indhold

Sele


Pernille

Recommended Posts

Hej alle.

 

Min Maine coon skal have ny sele, den han har nu er for kort og hun kan vride sig ud af undendelen af selen. ( det er en H-sele) så jeg leder efter noget andet.

Hun har den på når hun er ude da jeg ikke har fået bygget en kattegård til hende endnu, så hun går i snor i øjeblikket.

har i nogle gode råd og seler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm. hvad med en af de der seler til de små hunde. Har set en der går ned omkring forbenene som når vi tager taske på og så er der nogen der bliver klipset sammen foran på brystet.

Mit råd til dig er at kigge på en hundesele til en mindre/lille hund. Du kan jo få så meget lir til de der såkaldte taskehunde og de fleste jeg ser går ikke i alm. sele. Altså med en snor fra et halsbånd. De bliver vel kvalt hvis man en enkelt gang går den modsatte vej af dem. Ej spøg til side. Da jeg ikke ellers ville ane hvordan og hvorledes, så kig i butikker med lir til dyr. Synes nemlig ikke der er ret mange forskellige seleudgaver i de gængse dyreforretninger o.lign.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...