Hop til indhold

Links til mine sysler - sælges


O´ernes mor

Recommended Posts

Da jeg genre vil lave lidt lommepenge til ekstra forkælelse og jeg alligevel altid sidder og nørkler med det ene eller det andet, har jeg besluttet at prøve at sælge lidt ud i mine nørklerier i stedet for altid bare at give tingene væk.

 

Da jeg ikke orker at spamme billeder og info lige nu, er jeg bare doven og henviser til min fjæsbog note som en start.

 

http://www.facebook.com/note.php?created&&note_id=10150138094606157#!/profile.php?id=561576156&sk=notes

Redigeret af O´ernes mor
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke lige nogen liggende, men kan sagtens lave nogen. Nogen farveønsker?

 

Uhh ved ikke lige endnu.. Vi står for flytning om lidt over en måned, så skal lige se hvad der kommer til at passe ind :) Har bare altid ønsket mig nogle,

har dem kun i mørkeblå, som passer til en løber til bordet, som moar har hæklet, men kan ikke blive ved at trække på hende, og svigermor :P

Link til kommentar
Del på andre sites

De synes vel også det er hyggeligt at sidde at lave. Jeg får nærmest abstinenser hvis der går meget mere end et par dage imellem jeg nørkler. Men du kan bare sende mig en pm når du har hittet ud af farve og hvis du vælter over et mønster det lige skal være så kan du også linke eller maile det til mig. Det vil ikke komme til at koste dig meget mere end garnet. Restgarn er jeg jo også så snu at gemme ;) Så jeg altid har et stash til mine tendenser hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...