Katrine Louise Jørgensen Skrevet Marts 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 16, 2011 Ja, overskriften siger nok lidt sig selv (; Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan man sætter billeder ind fra computeren, ind i et debatindlæg? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Marts 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Du skal ind i avaneret, klikke på clipsen og så er der en vejledning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrine Louise Jørgensen Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 Hvad i al verden er avaneret? nu føler jeg mig lidt dum $: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrine Louise Jørgensen Besvaret Marts 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2011 (rettet) Jeg fandt ud af hvordan man gjorde, og fik da også sat ét billede ind, men når jeg så prøver nu, vil den have et URL? hvad gør jeg ved det? Redigeret Marts 17, 2011 af Katrine Louise Jørgensen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts