Hop til indhold

En lort på puden!


Recommended Posts

Ja...i dag er der sket noget MEGET underligt! Min veninde flyttede ind hos min kæreste og jeg i sidste uge og skal bo her indtil første marts. Kattene vil gerne kæle med hende og hun har selv kat, så der burde ikke være noget der, men i dag da vi kom hjem lå der en LORT (!!!) på hendes pude! Det er første gang nogen sinde at der har været lort UDEN for bakken :eek: Vi er ganske fortørnede! Hvorfor? hvad betyder det? HJÆLP!

 

PS Pølsen fejlede ikke noget....

Link til kommentar
Del på andre sites

Det må være træls at være gæst hos jer, O'ernes mor :P

Her er det dog træls at være gæst hvis man er af hankøn, for min gamle hankat mener at mandesko skal der tisses i, hvis de står på gulvet.

 

Vi kan godt modtage gæster uden risciko nu da det var min første hunkat der sagde farvel på den måde. Hun blev jo desværre væk for et par år siden. :(

Så ingen sjatter mere.

Men ja det er sjovt at de der dyr reagere på hvad køn det er der er på besøg. Førnævnte hunkat knurrede af gæster af hunkøn de første gange hun så dem men strøg lige op på skødet af gæster af hankøn som om de havde været de bedste venner for evigt og altid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...