Hop til indhold

Jannik efter kattene


Henriette

Recommended Posts

tihi.gif Jannik har været ude og lufte hunden, så kommer han ind og siger; Årh Ares for helvede... Jeg tænker så, hvad har mors dreng nu fundet på at gale streger...

Lidt efter hører jeg Jannik sige; spyt så den fugl ud.. Fifi har taget sin fine fangst med ind for at dele med Ares, som sædvanligt. Så nu går den vilde jagt. Jannik efter kattene... Og Probie hyler i baggrunden, han vil også være med...

Jeg ligger bare i sengen og siger; så lad dem da have den fugl og få fred...

Jannik har lige opgivet, med et suk og et; du ryder selv op... Og det havde jeg slet ikke regnet ud hoho.gif Men det sviner altså mere når han nu har forsøgt at fange kattene gennem hele huset, i stedet for at lade dem beholde den fra starten af...

Anyway, kan høre de leger med den på første salen, så nu kan jeg godt snart stå op og rydde op hoho.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er så skønt når de kommer med gaver til sig selv eller andre. Vores han har heldigvis kun fanget mus som er blevet fortærret inden han kom ind. Men de skal da lige vises frem inden man tygger i dem. det gør man åbenbart bedst ved at kaste dem rundt i luften og rulle rundt på musen der ser ud som om den prøver at lege kluddermor med sig selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...