Lonny Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 SKØN udstilling... Min dejlige Bailey blev BIS huskat han, så vi hev endnu en flot pokal med hjem.. Er der andre der var afsted? Hilsen Lonny. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Tillykke, var desværre ikke med, synes der var alt for langt at køre. Kommer du til Snejbjerg med ham? Kunne godt tænke mig at se ham. Medbringer selv huskat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Tak skal du have :-) Nej, det gør jeg ikke. Jeg kommer måske til april i frederica. Jeg har kun prøvet at udstille på sjælland indtil nu.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Okay, jamen så ses vi nok i frederica. Forventer jeg kommer der også Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst frksloth Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 kan alle katte deltage ? og hvor kan jeg finde info om det ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Alle katte kan deltage. Racekatte skal have stamtavle Huskatte er alle andre Du kan finde reglerne inde på de forskellige katteklubbers sider. Alle katte skal være vaccineret, huskatte skal være neutraliseret. Du skal medbringe sundhedsbog Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts