Katla Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Vores den ene kat har en mani med at ville "holde i hånd" om natten (altså ikke hver nat, og ikke hele natten lang). Bedst som man ligger der i mørket og er ved at falde i søvn kommer der somme tider en pote snigende hen på, eller under ens hånd, så skal man liiige ae ham lidt på poten eller holde rundt om den. Også hvis kæresten og jeg holder i hånd inden/mens vi falder i søvn kommer "poten" snigende mellem vores hænder, eller under dem. Det er Såå cute når han ligger der og gør sig meget lang for at nå ens hånd <3 ak.. de kære små. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rawa Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Årrh hvor sødt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Potenussemisser er sagen :-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 NÅÅRR!! Hvor sødt! Vores piger vil gerne holde i pote, men det vil Viktor IKKE! det er alt for piget til ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 hvor sødt, kan mine ikke lære det, det er bare så belastende med en der dutter næse, en der ligger rundt om halsen, en der ælter ind i munden på mig, et par stykker under dynen, og nogle over dynen.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Nårh det er da bare for sødt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FieMusen Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ej hvor lyder det bare sødt Det er så dejligt at putte med misserne, min Fie kommer altid når jeg går i seng også skal hun ligge i ske lidt mens jeg aer hende på maven. Det er bare skønt med vores 4 benede venner Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Paula Jota Pedersen Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvor sødt! :-) Vores norsk skovkat, Misty, elsker at sove på min mands mave når han ligger på sofaen. Hun afviser de andre katte hvis de kommer for tæt på :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvor sødt! :-) Vores norsk skovkat, Misty, elsker at sove på min mands mave når han ligger på sofaen. Hun afviser de andre katte hvis de kommer for tæt på :-) Super skønt billed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts