Hop til indhold

Hvilken kat.


reffe

Recommended Posts

Jeg har oprettet mig som bruger på dette site fordi jeg har brug for hjælp til at vælge den rigtige kat.

 

Jeg har længe overvejet at anskaffe mig en kat.

 

Jeg bor i lejlighed på 2. sal så jeg har besluttet mig for at det skal være en inde kat. Hver anden weekend har jeg mine 2 døtre, snart 3 og 5 år. Jeg arbejder i butik så jeg er væk fra klokken 9-19.

 

Er der nogen der har et godt forslag til hvilken kat jeg skal vælge. I må meget gerne begrunde forslaget, da jeg ikke vil vælge forkert.

 

På forhånd mange tak for hjælpen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej og velkommen til

 

Jeg synes du skal søge lidt på de forskellige racer. Skriver du så til nogle opdrættere er jeg sikker på du gerne må komme på besøg, for at se om det er en race du synes om.

Hvis du vil have en killing, som nok er bedst mht. børn, anbefales der to, samtidig er det svært at finde en opdrætter som sælger en killing alene. Ellers er en omplaceringskat en mulighed, dog skal du her være opmærksom på om katten er van til børn.

 

Hvilke egenskaber søger du hos katten? Alle opdrættede katte, er indekatte. Racekatte må ofte ikke komme ud, kun til indhegnet have.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Reffe. Håber at jeg skrive til rette person, da jeg ikke er så god til dette int halløj-

MEN jeg har 2 smukke sorte hankatte på 4 år. De er kastereret og afsindig kælne og meget velopdragne. Det er 2 brødre, som i sin tid blev "dumpet" og jeg har haft dem i 3½ år nu. Jeg skal af med dem pga flytning, og så lige din søgning.

Du kan få foto af dem og yderlige oplysninger hvis du mailer mig på : [email protected]

 

MVH Susanne Jeppesen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...