Hop til indhold

HJÆLP, Kat + pige har brug for råd:S


choiko

Recommended Posts

hej alle sammen.

jeg er en pige på 18år som bor i lejlighed med min dejlige kat stina.

stina er en special kat da hun lider af epilepsi, og der med er en lidt tilbage trukken kat, selv om hun altid har boet med andre dyr(andre katte, hunde og marsvin i alt 5 andre i alt).

jeg tror netop det har været fordi der var for mange andre dyr at hun har været tilbage trukken da hun er løsnet meget op efter at have flyttet ind til mig.

der ud over har jeg læst mange steder at katte i lejlighed keder sig nemt og derfor har bedst af og havde en lege kamarat.

mit spørgmål er så : kan en lidt asocial kat godt blive social vis det kun er med et andet dyr? jeg overvejer nemlig at finde en ungkat så hun har en og lege med.

eller skal jeg bare lade hende være alene siden hun er lidt indelukket ?

 

mange katta glade hilsner

choiko:)

Link til kommentar
Del på andre sites

vil skam kun gøre det som er bedst for hende:)

hun er ved at åbne op stille og rolig, altså hun bliver stadig lidt skramt når fx. der komemr store pludselige bevægelser eller døren går op, men på den måde har hun altid været. vi ved ikke presis hvor gammel hun er da hun rigtig kommer fra internat hvor nogen havde fundet hende i en kasse ved vejen og inleveret hende. men dyrelægen siger ca 6år, og hun leger lidt men ikke meget. men hun er en speciel kat på grund af epilepsien som gør hende mere indlukket jo :S

Link til kommentar
Del på andre sites

nej hun er kun li flyttet her ind for to måneder siden? hun har boet sammen med flere katte hunde og andre dyr hele sit liv. jeg er flyttet hjemme fra for 2måneder siden og hun flyttede med, så nu bor hun alene :)

 

Hvis du har PLADS og TID så kunne det måske være en idé, men kun du kender din kat, så mærk efter om det er noget som du tror katten vil få glæde af eller ej:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...