Henriette Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 Tja, Ares er vildt glad for fjerdimser - har min egen lille produktion... Meen her til aften, da jeg er færdig med bestillingerne, tja... Ares vil ikke sælge!!! Der holdes godt fast i dem.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst tinkavera Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Haha, han er sød :-) Den hvide flerdims er i hvert fald Ares' fjerdims! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Haha, han er sød :-) Den hvide flerdims er i hvert fald Ares' fjerdims! Det er helt sikkert, han fik også hele fire stks. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zika Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Har du evt. billeder af disse fjerdimser, og hvad tager du for dem? Jeg leder altid efter nyt legetøj til missekatten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Har du evt. billeder af disse fjerdimser, og hvad tager du for dem? Jeg leder altid efter nyt legetøj til missekatten Det kan du tro jeg har Prisen er 10kr. pr. stk. Støt hittekat og giv 15kr. pr. stk. Købes de direkte ved mig, sender jeg de 5kr videre til hittekat kontoen. Køber betaler portoen, de er ikke særlig høj da de næste ingen ting vejer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3kærlighedskatte Besvaret Januar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2011 Haha hvor er det nogle gode og søde billeder af søde gode katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zika Besvaret Januar 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2011 Vil bare lige sige at jeg lige har købt 3, og min kat hun ELSKER dem. Hun legede med en af dem i 20 min, hvorefter hun gik hen på et tæppe og faldt i søvn hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts