houen Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Hej alle sammen. Jeg har startet siden www.meowgle.com hvor man kan søge via google, men samtidig får et nyt håndplukket billede af en sød killing som baggrund. Så kan man se en sød killing samtidig med man googler. Jeg vil enormt gerne have kommentarer og forslag til siden - al feedback modtages med kyshånd! www.meowgle.com Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Sikke en sød ide! det er da hvad den kedelige hvide Google bg mangler (en lille killing ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Hej alle sammen. Jeg har startet siden www.meowgle.com hvor man kan søge via google, men samtidig får et nyt håndplukket billede af en sød killing som baggrund. Så kan man se en sød killing samtidig med man googler. Jeg vil enormt gerne have kommentarer og forslag til siden - al feedback modtages med kyshånd! www.meowgle.com Mvh Søren Go ide, dejligt billede og sød kat. Jeg læser, skriver og forstår udemærket engelsk, men jeg fortrækker det danske sprog på min computer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Sikke en sød ide!det er da hvad den kedelige hvide Google bg mangler (en lille killing ) Hej Mic90, man kan saktens vælge imellem rigtig mange forskellige temaer i google. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Bare navnet er kært Synes det er en rigtig sød ide Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts