Hop til indhold

Er min kat bange for mig eller hader den mig eller lignende?


Vic1122

Recommended Posts

Hej. 

Jeg fik for en uge siden en ny kat. En killing på 6 måneder i starten var den sky men meget hurtigt begyndte den at springe rundt og kom selv hen til os og hun var meget kælen. Men de sidste par dage er hun begyndt at puste sin hale op og skyde ryg, uden at der er en grund til det. Hun gjorde det i dag, da jeg kiggede på hende komme ind ad døren, mens jeg sad ved min computer. Og da jeg kom hjem fra at have handlet løb hun hen til mig og stod nærmest oven på mine fødder og skød sin ryg op. Er det mig hun skyder ryg af eller hvad ? Det gør mig ret bange for hende. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 9 months later...

Som regel når en kat skyder hale, så er det fordi den vil virke større og noget gør hende bange.

hvis det er dig, så kan det tænkes der er en forandring du ikke er vidende om? (Kan være noget så simpelt som en ny hår farve eller skæg raget af)

hvis det er problemet, så prøv at langsomt blinke til hende, og prøv at gør alt du kan for at berolige hende igen. nogle gange når min kat er bange, elsker den en godbid, eller et eller andet for at få den til at ændre tanker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...