Hop til indhold

Bekymret for mine katte :(


3kærlighedskatte

Recommended Posts

Hej kattefolk:)

 

Som jeg har skrevet om flere gange så flytter jeg, min kæreste og vores tre pelsvenner til kbh på Onsdag. Eller det vil sige at kæreste og katte gør, jeg flytter ikke før på fredag:(

 

Sagen er den at jeg er i gang med at skrive bachelor opgave som egentlig først skal aflevere den 20.12, men aflevere så fredag, så jeg kan komme til kbh med et lift.

Jeg sidder pt i "isolation" på "landet" hos min far, for simpelthen at få skrevet. Det gør jeg altid når jeg skriver opgaver til uni, for her er ro og jeg bliver ikke så nemt distreret af overspringshandlinger.

Men altså, nu har jeg været her siden i tirsdags og kommer kun hjem en nat inden flytning onsdag og så tager jeg tilbage til skrive lejeren.

 

Min kæreste siger at kattene har det godt og jeg ved han passer godt på dem, men er alligevel vildt bekymret over at de skal "undvære" der menneskemor (det er så mig:rolleyes:) så længe og OVEN i selv flytte ind i den nye lejlighed uden jeg er der!!!!

 

Tja...det bekymre mig en del, men bliver nødt til at prioritere bachelor og så bare glææææde mig til at komme "hjem" fredag og nusse dem igen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror bestemt at de nok skal klare den. Du kan jo ikke rigtig gøre det anderledes så jeg syntes du skal slappe af med din beslutning, for misserne skal nok overleve en flytning og bliver ikke traumatiserede for livet :) De første par dage i den nye lejlighed vil de alligevel have travlt med at undersøge det nye sted og have rigeligt at tage sig til. Og de har jo din kæreste som de kender, og ikke mindts hinanden.... Det skal nok gå :D Sæt evt. en feliway op i den nye lejlighed ved ankomsten, det kan være med til at give dem en tryg følelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...