mikkel Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 (rettet) oliver ser tv.nederst førse gang den var ude i sneen [ATTACH=CONFIG]193[/ATTACH] Redigeret Januar 16, 2010 af mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Han ser dejlig ud. Det er utroligt hvad de får ud af at se TV, men Molly gør det også. Mine er indekatte, så jeg tog lidt sne ind til dem, det undersøgte Sally med stor opmærksomhed, mens Molly bare snuste lidt også var det nok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Simba fik lov at komme ud i sneen én gang, men det var bestemt ikke noget den havde lyst til, den var hurtigt inde igen :-) TV interesserer den ikke så meget, men hver gang den kommer forbi et spejl skal det lige studeres. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 Haha! Det med tv' et kender jeg RIGTIG godt fra lille Felix.. Selvfølgelig skal han da også følge med i x-factor hver fredag;) Sikke et syn Hihi.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Hvor er det et godt billede. Det ser både sødt og sjovt ud, når de ser TV. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts