mr-casper Skrevet December 6, 2010 Rapporter Share Skrevet December 6, 2010 Min kat hedder Scully. Hun er en lille huskat på ca 18 uger. Meget kælen, rolig, og ikke specielt bange. Jeg har spekuleret lidt på nyt, hvad der vil være bedst for hende? Vi holder selv en rolig nytårsfest derhjemme, og hun har mulighed for at søge ind for sig selv under sengen. Hvad kan vi gøre for at få hende bedst muligt igennem de dage? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
A.Pedersen Besvaret December 6, 2010 Rapporter Share Besvaret December 6, 2010 Træk gardinerne for så hun ikke bliver forskrækket af lysglimt. Leg evt. med hende i løbet af dagen så hun er træt om aftenen. Ellers ville jeg bare lade en dør stå på klem til et mørkt rum - fx. soveværelset og så ellers lade katten selv bestemme om den vil være hos jer eller under sengen i mørket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts