holsen Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Her den skøre men dejlig tøs Sally. Her er hun ved håndvasken i badeværelset, som hun jo ikke må.... tsk tsk Her prøver Sally også at være i kurven med legesager.... hun kan så bedre være der end Molly. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Hvor er hun skøn... Jeg er vild med tortier. Rigtig dejlige billeder. (Det er fantastisk, så meget hun ligner den ene af min søns katte.) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Nej hvor er hun køn!!! Hun har pæne aftegninger, jeg synes det er så flot når de er så usymetriske i aftegningerne, det er vildt charmerende... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 Takker fro de pæne ord. jeg er selv vild med hendes hvide poter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Jeg er også ret vild med de hvide poter. Ud af mine fire er det kun Tjalfe, der har hvide poter. Min tortie har fire forskellige poter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts